2020 жылғы 26 қазанда Қостанай құрылыс колледжінде колледждің педагогикалық кеңесінің отырысы өтті, оның күн тәртібінде “Тәрбие қызметінің тиімділігі – студенттің жеке дамуына жол” мәселесі қаралды – директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Г. С. Инертбаева педагогтарға арналған ақпаратты ұсынды.
Қостанай құрылыс колледжіндегі тәрбие жұмысының стратегиясы студенттің тұлғасын қалыптастыру үдерісіне колледждің белсенді қатысуына бағытталған. Тәрбие сабақтан тыс педагогикалық іс-әрекеттің жеке элементі емес, жалпы оқыту мен даму процесіне біріктірілген педагогикалық іс-әрекеттің қажетті органикалық құрамдас бөлігі болуы керек.
Оқу процесінің тиімділік көрсеткіштерінің арасында мыналар ерекшеленеді:
• 1. Оқушылардың тәрбие деңгейі-өткен оқу жылындағы педагогикалық ұжымның тәрбие жұмысының нәтижелері, тәрбиешілердің қызметі мен байланысы, отбасы мен қоршаған ортаның әсері, мұғалімдердің сыныптан тыс іс-шараның тәрбиелік әлеуетін пайдалану деңгейімен.
• 2. Ата — аналармен жұмыс жағдайы— отбасымен колледж қызметінің бірлігі жағдайы, колледж-топ деңгейінде ата-аналармен жұмыстың тиімділігі мен пәрменділігі.
3. Оқушылардың денсаулығы мен дене дамуының жай — күйі-жасөспірімдердің денсаулығы мен дене дамуының деңгейі, режимді орындау және тамақтануды ұйымдастыру; студенттер мен олардың ата-аналары арасындағы санитариялық-ағарту жұмысының тиімділігі мен пәрменділігі; студенттердің санитариялық дербестігінің жай-күйі, колледждегі дене тәрбиесінің жай-күйі.
• 4. Студенттердің оқу сабақтарына қатысу жағдайы. Студенттердің сабаққа қатысу деңгейі педагогикалық ұжымның оқу, тәрбие, ұйымдастырушылық қызметінің және оның студенттердің ата-аналарымен жұмысының нәтижесі болып табылады.
• 5. Педагогикалық және студенттік топтардың сыртқы орта мен өзара әрекеттесуі.
• 6. Оқушылардың даму деңгейі: жалпы мектеп, әркезеңде, оқушылардың даму деңгейі және оның қалыптасу тенденциялары.
Одан әрі куратор М. К. Салькенова сөз сөйледі, ол куратордың кәсіби ұстанымы туралы ақпаратпен бөлісті: топтағы тәрбие процесінің тиімділігін қамтамасыз ететін ұйымдастырушылы қжағдайлар
Оқу сабақтарына қатысу мәселесін директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Г. Г. Сафонова атап өтті, Оқу сабағына қатысу, біржағынан, оқу процесін басқару объектісі болып табылатын категориялардың қатарына жатады, екінші жағынан, студенттердің білім беру және басқа да жетістіктерін алдын – ала анықтайды. Сабаққа қатысу – студенттің сабаққа жүйелі қатысуы – білім сапасы мен одан әрі жұмысқа орналасуына байланысты сабаққа қатысу әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде колледж имиджін құрумен тығыз байланысты.
Педагогикалық кеңес жұмысының қорытындысы бойынша қабылданған шешімдер білім беру қызметінің жоспарланған нәтижелеріне қолжеткізу үшін педагогикалық ұжымның қызметін түзетуге мүмкіндік береді. Педагогтар колледждің дамуы мен оқуда нәтижелілікті арттыру үшін шешілуі қажет міндеттер түріндегі қадамдарды анықтады.