“Тек ата-аналармен, жалпы күш-жігермен бірге оқытушылар балаларға үлкен адам бақытын бере алады”. В. А. Сухомлинский
Ата – аналар жиналысы-отбасы мен колледждің байланысы ғана емес, бұл маңызды педагогикалық ақпарат алатын орын, Ең үздік жұмыс тәжірибесін насихаттау және балалармен қарым-қатынасты насихаттау трибунасы. Біздің Қостанай құрылыс колледжінде директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Инертбаева Гульнара Серікқызының жетекшілігімен онлайн режимінде ата-аналар жиналысы өткізілді. Күн тәртібіне мұндай маңызды мәселелер ретінде: оқу-тәрбие процесін Ұйымдастыру режимінде ДОТ – қорытындыларымен студенттерді аралық аттестаттау таныстырды, бөлім меңгерушілері. “ТЖ кезіндегі балалардың қауіпсіздігі туралы. Заңды өкілдердің кәмелетке толмаған балаларды тәрбиелегені үшін жауапкершілігі туралы” – Қостанай қ. ІІБ Оңтүстік полиция бөлімінің кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі учаскелік инспекторы А. Ж. Кунтазина сөз сөйледі. Өз сөзінде ол қашықтықтан оқыту режимінде ата-аналарға күн тәртібін құрастыруға және одан кейін оның сақталуын қатаң бақылауға көмектесу керектігін баса айтты, өйткені бұл әрдайым депрессиялық көңіл-күйге алып келетін “теңескенді” болдырмаудың бірден-бір мүмкіндігі. Қашықтықтан оқыту кезеңінде жасөспірім үшін педагог-психолог ұсынған күн тәртібінің үлгі схемасы мынадай болуы мүмкін::
– жаттығу, дене шынықтыру жаттығулары, сабақ арасындағы жаттығулар, дұрыс тамақтану
– үйде міндетті көмек көрсету, отбасы істеріне қатысу;
– оқу қызметі: сабақтар және үй тапсырмасын орындау;
– отбасылық қарым-қатынас: әңгіме, талқылаумен кітап оқу, үстел ойындары, құрастыру, сурет салу, фильмдерді бірлесіп қарау және т. б.;
– бос уақыт/жеке уақыт;
– ұйқы.
Сонымен қатар психолог ата-аналардың назарын өз балаларымен тығыз қарым-қатынас пен өзара түсіністікті қалыптастыруға тамаша мүмкіндік ретінде мәжбүрлі “өзін-өзі басқару” кезеңін қолдануға болатынын атап өтті. Бұл үшін ата-аналарға өз баласының проблемаларынан өзін-өзі ұстамау, оған осындай қиын кезеңді еңсеру керек. Ата-аналар осы кезеңде өз баласының психологиялық және физикалық жағдайы үшін жауапкершілікті өзіне алып, күнделікті жағдайды талдап отыруы қажет. Тек осылай ғана “өзін-өзі басқару” кезеңін өз баласы мен отбасы үшін пайдалы пайдалануға болады.
Қашықтықтан оқыту оқытушыларда белгілі бір қиындықтарды тудырады,бірақ ол өзара әрекеттестіктің жаңа форматын таба отырып, ата-аналармен тығыз байланысты тоқтатпайды.
Біз біргеміз-біз бірге!